به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه امور باید به دست افراد دارای اهلیت سپرده شود، افزود: باید از حوزه دانش بنیان برای رفع مشکلات بهداشت و درمان بهره گیری و سلامت را دانش بنیان کنیم.

وی با اشاره به نبود ریل پرسرعت در مازندران و شمال گفت: با راه اندازی قطار سریع السیر می‌توان مسیر شمال تا مشهد مقدس را چندساعته طی کرد.

وی با اظهار اینکه در حوزه سلامت نیازمند تحول و کارهای بزرگ هستیم، افزود: باید چشم اندازی سلامت و بهداشت استان تا چند سال آینده ترسیم و مشخص شود.

آیت الله لائینی به ساخت بیمارستان هزار تختخوابی آیت الله طبرسی در ساری گفت: راه اندازی بخش کبد و سایر بخش‌های درمانی در استان الزامی است.

امام جمعه ساری ظرفیت مازندران را در گردشگری سلامت بالا دانست و گفت: مداوای بیماران در منطقه ارزآوری بالایی دارد و به بعد اخلاقی و پیوست فرهنگی در حوزه سلامت توجه ویژه ای شود.

وی انقلابی بودن و انقلابی نگریستن را در همه حوزه‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی لازم و ضروری دانست و گفت: باید دیدگاه انقلابی را در بخش‌های مختلف تقویت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *