ایسنا/کرمانشاه معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه پیش بینی کرد، هتل بیمارستان ماد کرمانشاه در کمتر از یکسال دیگر به بهره برداری برسد.

اصغر رشنو در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به گذشت چندین سال از کلنگ زنی پروژه هتل بیمارستان ماد، اظهارکرد: این پروژه در حوزه گردشگری سلامت و با مشارکت تعدادی از پزشکان کرمانشاهی در جنب هتل پارسیان در حال احداث است.

وی از پیشرفت 70 درصدی این پروژه خبرداد و افزود: تاکنون حدود 70 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه صرف شده و برای اتمام آن به حدود 100 میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه بخش اعظم تجهیزات مورد نیاز این هتل بیمارستان خریداری شده، عنوان کرد: این پروژه شامل 40 تخت بستری، تعدادی کلینیک تخصصی و … است که با توجه به وجود 371 کیلومتر مرز مشترک بین کرمانشاه و عراق می تواند میزبان بخشی از بیماران عراقی که برای درمان به ایران می آیند، باشد.

وی پیش بینی کرد، ظرف کمتر از یکسال آینده این پروژه افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه از استارت یک پروژه دیگر در حوزه گردشگری سلامت در کرمانشاه خبرداد و گفت: این پروژه با عنوان کلینک چشم پزشکی دکتر آریایی در کرمانشاه درحال احداث است که برای اجرایی شدن آن به حدود 100 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گفته این مسئول، سرمایه گذار این پروژه تاکنون حدود 20 میلیارد تومان آورده داشته و تجهیزات آن هم خریداری شده است.

رشنو یادآورشد: متاسفانه طی سالهای گذشته کرمانشاه تنها به عنوان یک ورودی برای بخش زیادی از بیماران عراقی که به منظور درمان به ایران سفر می کردند، بوده، این درحالیست که در این استان پزشکان حاذق مطرحی در سطح ملی و بین المللی داریم.

وی عنوان کرد: باتوجه به مشکلاتی که در بحث زیرساختی وجود داشته، درحال فراهم کردن این بستر هستیم تا ماندگاری این دسته از گردشگران را در کرمانشاه رقم بزنیم.

گفتنی است: سال گذشته نیز هتل بیمارستان حکیم در کرمانشاه به عنوان یک پروژه حوزه گردشگری سلامت به بهره برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *